Speedad kropp ;)

Gick och la mig efter Bayern Mûnchens vinst mot United igårkväll,
sms´ade lite med den bäste som jobbar "rumpan" av sig just nu..
Men som jag skrev, det är kul att jobba i medvind.
Då kan man jobba mkt och det är inte alls lika kämpigt :).

Sen tyckte jag vid halv 12 att det var dax för mig att sova så jag sa gonatt...
Men jag var ju hur pigg som helst, inte det minsta känning till att vara trött! Och jag tror jag vet varför, men ska se om det är likadant ikväll...
Men jag somna ju tillslut, men f*n vad drygt det är när man behöver sova men inte somnar för man dessutom känner sig klarvaken och pigg!!!

Vaknade vid 7 och gick upp en stund därefter idag.
En grå, regnig dag mötte en direkt. Som att slå undan benen sådär framför en bara.
Örk för grå´a dagar!!

Men vilken tur då att vi alldeles strax ska ta och packa badkläderna och bege oss till badhuset för ett par, tre timmars skoj i bassängerna!!!
Hampus, Melker, Théa och Ludwig...
Vilket gäng :))

Så nu är det lite brått här hemma, man ska ju hinna raka benen innan oxå.. Kan inte komma med "stickiga" smalben dit ju ;)

- " Försök inte förstå mig,
älska mig bara" -

Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress