Svampbob & hallondrinkar

En kall, ruggig & blåsig eftermiddag i Helsingborg på festivalen med Hampus & Melker är över..
Jag hade ju lovat denna eftermiddag där, och trotsade alltså vädret!
Men kallt var det och jäkligt blåsigt...

Men killarna fick iaf hälsat på Svampbob fyrkant, vi fick se "Star Pilots", Darin, Velvet & Linda Bengtzing innan vi gav upp och åkte hemåt igen!!

"halva" Hampe, Melker & Svampbob fyrkant... :)



När vi kom hem fick det bli lite hallondrinkblandning!!
Behövde få upp värmen i kroppen.. :)
Så nu har jag suttit hemma ikväll med två stycken lekande gossar + övernattning, och njutit av underbara
hallondrinkar!!!
Mums :)))
Killarna sköter sig så otroligt bra själva, de leker, är ute, kollar film & spelar nintendo.. Det enda jag blandar mig med är när det gäller maten och annat att äta och dricka.
Annars är de ju helt självgående, underbart!!!!

Har och har fortfarande "sällskap" av den bäste via sms och annat ikväll..
"Hjälper" honom lite med en text till en ny låt, en fantastisk fin låt.

Han har en grym talang när det gäller musik, texter och melodier!!
Inte konstigt man har blivit lite "svag" för honom ;)

Efter drygt 3års nästan daglig kontakt kan man ju inget annat!!
En fantastisk, underbar & galet nära vän...
Kanske rent av den bäste som hänt mig de sista åren, det kan vara så!!

Ska nog snart försöka "natta" grabbarna i min säng och sen själv inta Hampus säng.
Imorrnbitti SKA det promeneras, nu har jag myglat två dagar i rad och hoppat över den!!
Skärpning.................!!!!!!!!!!!!

Sweet dreams...

Linusamalie

I really enjoyed it. You have done a great job.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress