Nytt grönt


Kom idag iväg till Skåneplantor och fick handlat lite nytt till min gröna oas... :)
www.skaneplantor.se

Vi handlade lite kryddor och planterade...



Bara dekoration med söta små cementblad!



Har velat ha två lyktor där ute som jag kan ha ljus i, men hitta de här
två söta "hållarna", där jag själv lagt i sten och deko-sten och sen satt två gröna ljus i.
Fjärilar & grodor som dekoration... :)




Ganska söta om jag själv får tycka till.. ;)



Sen blev det en runda på Nova köpcentrum...
www.nova.se
Skolväska & plånbok inhandlades till Hampus från Converse.
Snyggt!!




Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.. Har en son som behöver sömn!
Vi har inte varit helt sams idag och det märks att det är sömn som behövs, så sängen är strax redo för
8åringen ;)
Å säkert inte så långt efter kommer jag *hi hi hi*

Natten på dig...

Ps..
Gick ut nu ikväll när mörkret lagt sig och kollade ljuslyktorna.
Så fint de lyser upp min gröna hörna... ;)



Jag är nöjd!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress