5 timmars sov...

är nog max vad jag sovit inatt...
Tror inte jag somna förrän vid 3 och sen har jag vaknat säkert 23ggr, suck!
Det här kan ju inte bli annat än en härligt trött lördag framåt småtimmarna... ;)

Men vad gör det, så länge man har kul!!!!

Hampus vaknade vid halv 8, sen låg vi och myste ihop i min säng och han kollade på tv-program..
Å katten han for upp och ner och fram och tbx i alla fönster, han har stora bekymmer med alla fåglar som är utanför.. Grymt kul att se honom, han ligger ner i svängarna och bakbenen drar åt ett annat håll..
Hala golv :)

Idag blir det en härlig dag fram tills dess att jag ska åka och lämna Hampus hos mormor och morfar där han kommer att vara när jag ska ut och dansa som han så fint säger...
Blir en utgång med kusinen och dessa kvällar brukar vara rena rama succéer :)

Blir en runda till systemet, handla lite mat (kylskåpet ekar när man öppnar det) och så förståss ut i snön och ha kul...
Men först blir det lite röj här inne...

Lördag - veckans bästa dag!!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress