attttschjooo

Det känns som om jag inte gör annat än nyser... och nyser idag!

Trodde på nått sätt att förkylningen/viruset jag hade förra veckan var på väg att försvinna,
men så är nog inte fallet ;(
Och det är inte de diskreta nysningarna heller....
Aaaatttjooooo!

Fortsätter att rida på den där vågen när det gäller jobb, säljer riktigt riktigt bra just nu...
Och inte vet jag riktigt hur jag lyckas! Men kul är det, men ändå inte.
Skum kombination!
Har iaf varit i de sydligaste delarna av landet idag.

Startade morgonen med ett "jobbigt" möte.
Blev i våras remitterad till en psykolog,
 som kanske skulle kunna "hjälpa" mig att reda ut saker och ting i livet.
Har ju en del i "ryggsäcken" som inte bara försvinner sådär utan älter sig kvar och gör att jag
"dippar" mellan varven.

Så idag var det då dax att träffa henne. En jättetrevlig tjej, runt 40 kanske.
Men när hon ber mig berätta om mig själv och "livet som varit"
 är det som om hela jag blir som ett garn-nystan, tilltrasslat och jobbigt att dra i.
Men jag tog mig igenom "ryggsäcken" och efteråt var jag riktigt matt och slut i kroppen.
Men jag GJORDE det!!
Vi ska träffas igen om två veckor, hon vill träffas ett par ggr innan vi går vidare och jag kanske får hjälp med ett par "verktyg" som hon kallar det..
Inte vet jag vad hon menar med det, men det visar sig ;)

Det är inte bara "ryggsäcken" jag har som kärvar för mig, jag är ju oxå en människa som inte har nån ro i kroppen utan allt och inget ska gå i 190 hela tiden, ensam mamma på heltid & jobbar som resande säljare på heltid..
Helt enkelt ganska sönderstressad.
Kanske inte en helt enkel kombination?!?

Jag är som en on-off-knapp som jag sa till henne...
"On" från det jag går upp på morgonen tills det jag stupar i säng om kvällen.
Då är det "off" som gäller.

Jag måste kanske lära mig lyssna på mig själv, vad jag vill och inte alla andra.

Så ja, nu blev det ganska personligt men det bjuder jag på :))

Om ni undrar så mår jag bra, men kunde mått bättre.
Och det är ditåt jag vill igen!!!
Kääämpa Malin ;)

Sen fick jag ju min minste juvel med mig i bilen hem från skolan i eftermiddags...
Han ville åka med moster, så han fick åka bil ca 200m med mig, dölycklig kille!!

Det här var "busigt",
att åka bil med moster...




Älskade charmtroll!!



Nu blir det mys i sängen med min älskade juvel här hemma,
 och lite "Fångarna på Fortet" innan ögonlocken rullar ner för idag....

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska till frissan och bli snygg i håret igen,
underbart!!!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress