Ledig fredag

Äntligen fredag, elr hur är det man säger..??
Så skönt är det iaf, och morgonpromenaden är redan gjord. Jag trotsade min magsmärta, och promenerade ändå.. Kändes helt ok, men visst fasiken gör det galet ont i magen än.
Men dock inte som igårkväll...
Slocknade direkt när jag la mig igårkväll och har sovit gott iaf trots skiten.

Hoppas att  det ger med sig under förmiddagen idag.. Har ju liksom annat att göra när jag nu är ledig än att gå dubbelvikt av smärta i magen ;(

Som sagt, en ledig fredag för min del. Sonen ska till skolan och jag har inte nämnt att jag är ledig.. Blir sånt liv om orättvisa då ;)
Ska åka och hämta hem pappas bokslut hos revisorn, fakturera lite till pappa, skriva under min deklaration och skicka in den, handla mat, leta utemöbler, kanske hitta nått nytt till Turkiet..
Är ju bara 15dagar tills vi åker nu!!
Shit vad tiden går fort nu..

Å min älskade juvel blir 8år om 12 dagar!!
Tänk att man för åtta år sedan just nu drev en Gallerixbutik i Helsingborg, gick höggravid och mådde toppen och bara väntade på det som låg i magen...
Visste att det var en pojke så mkt var redan inhandlat i killfärger och vagn och säng var klart..
Så man bara väntade.....
Jag jobbade ända in i det sista eftersom jag mådde så bra och inte "led" av ngt under graviditeten.. Jobbade dan innan Hampus kom och skulle jobba samma dag som han kom, men då fick syrran och brorsan rycka in och ta lördagen i butiken :)

Sen låg jag på BB och följde semifinalen i hockey-VM kommer jag ihåg ;)

Jaja, det var lite flash-backs bara...

Nu blir det en härlig dusch och sen ska det fixas här hemma.
Å Hampus ska till skolan och ska cykla dit, på sin nya fina cykel :))

Adios...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress