Galet ont

Här ligger man däckad i soffan, kan knappt röra mig och än mindre prata..
Det gör så j-vla ont i min mage ;(
Värst är det när jag reser mig och pratar.. Helt märkligt! Men jag är totaldäckad!
Har t o m tagit två värktabletter...
Kan vara mensvärk, ( har aldrig i hela mitt liv haft det innan, så jag vet inte) annars vet i tusan vad jag råkat ut för..
Hoppas det lättar och släpper snart iaf!
Tror jag ska krypa ner i sängen alldeles strax och dra upp benen mot magen lite..
Gör minst ont då.

Har haft en soft och härlig dag, varma grader har det oxå varit. Men jag har saknat solen!
Har en grymt nöjd son iaf, han är så stolt över sin nya cykel!!
Och han ska cykla till skolan imorrnbitti ;)

Hampus har oxå varit hos tandläkaren idag och fixat det andra hålet han haft ett tag. Och det gick superbra denna gången oxå! Han tyckte iofs att bedövningen var lite obehaglig, men det löste sig ganska fort igen!

Mff ångar vidare mot 3 nya poäng ikväll uppe mot IFK Göteborg... He he, alltid lika gott å klå upp änglarna!!
Ser riktigt riktigt bra ut för MFF i år.. Det kan bli en rolig fotbollsommar/höst!!!

Men nu ska jag ta och avrunda denna dag och hoppas verkligen att magen vänder igen. För imorrn väntar en ny härlig ledig dag...
Ska ut och kolla utemöblerna då!! Och kanske handla lite blommor :)

Sen ska jag hämta hem juvelen när han slutar i skolan halv 2!
Sen håller vi Valborgshelg ihop..


Gonatt önskar jag!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress