Fredagsmys.. ;)
Sitter här i soffan en stund och konstatera precis att jag för tredje fredagkvällen i rad kommer att sitta själv ett par timmar.. Lilleman ska ut och roa sig igen.. Ikväll är det Halloweenfest hemma hos Melker :).
Men så kul dem tycker det är att träffas lite "kvällstid" och ha kul.. Så det gör mig inget att jag sitter själv ett par timmar.. Glädjs åt deras så "tighta" kamratskap och kul de hittar på!!

Jag tänkte käka lite gott, följa kvällens hockeymatcher.. Mötte ju Redhawks-on tour buss i fm när de lämna Malmö för att dra sig mot Örebro... Vadå, har Örebro ett hockeylag?? Måtte Mif ta sig upp till nästa säsong så det blir lite "värdiga" motståndare och lag.. Så man vet lite om lagen :))

Kanske jag tar en sväng till solariet men det får jag se om jag orkar efter middan och så...

Nu ska det strax fixas och stylas lite på Hampus. Han har valt att ha de nya kläderna han handlade häromdagen och hatten.. Den fick vi åka och köpa idag ;).

Hoppas du får en härlig fredagkväll du oxå..

Kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress